اخبار

کد خبر : 774 - تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - ساعت: 10:03

چاپ
 شهردار دابودشت خبر داد : آسفالت مناسب حق قانونی و مطالبه اصلی مردم است  رضایت شهروندان مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است

تداوم نهضت آسفالت در شهر دابودشت

شهردار دابودشت خبر داد : آسفالت مناسب حق قانونی و مطالبه اصلی مردم است رضایت شهروندان مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است


تداوم نهضت آسفالت در شهر دابودشت

شهردار دابودشت خبر داد:
آسفالت مناسب حق قانونی و مطالبه اصلی مردم است / رضایت شهروندان مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است/ تداوم نهضت آسفالت در سطح شهر دابودشت
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل گفت: مدیریت شهری دابودشت از ابتدای امسال، خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت های شهرداری شهر دابودشت به شمار می رود.

تداوم نهضت آسفالت در شهر دابودشت

شهردار دابودشت خبر داد:
آسفالت مناسب حق قانونی و مطالبه اصلی مردم است / رضایت شهروندان مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است/ تداوم نهضت آسفالت در سطح شهر دابودشت
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل گفت: مدیریت شهری دابودشت از ابتدای امسال، خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت های شهرداری شهر دابودشت به شمار می رود.

شهردار دابودشت خبر داد:
آسفالت مناسب حق قانونی و مطالبه اصلی مردم است / رضایت شهروندان مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است/ تداوم نهضت آسفالت در سطح شهر دابودشت
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل گفت: مدیریت شهری دابودشت از ابتدای امسال، خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت های شهرداری شهر دابودشت به شمار می رود.
به گزارش صبح آمل، محمد امین شکری یادآور شد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تامین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و تا پایان سال نیز ادامه می یابد.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارند، اظهار داشت: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌ها بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت:‌ تحقق این موضوع اولویت اقداماتِ شهرداری است.
شکری اضافه کرد: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می شود نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است که در این راستا تمامی اقدامات بر اساس استاندارهای لازم صورت پذیرفته تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.
وی با بیان اینکه رعایت اصول فنی و زیرسازی اساسی از ویژگی های آسفالت ریزی در سطح منطقه است؛ افزود: عملیات آسفالت ریزی به صورت دقیق توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه لحاظ می شود.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل در راستای اجرای نهضت آسفالت و به منظور روان سازی تردد شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها، عملیات آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی در سطح شهر دابودشت انجام می شود.
این مقام مسئول گفت: با همدلی و اتحاد مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر روند کارهای عمرانی در دابودشت شتاب بيشتری گرفته و شهرداری برای آرامش و خدمتگزاری به مردم با جديت به کار خود ادامه خواهد داد.
شکری با بیان اینکه نامناسب بودن آسفالت خیابانها و کوچه ها یکی از دغدغه های مردم شهر دابودشت بوده گفت: در همین ارتباط بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و وسایط نقلیه، عملیات لکه گیری معابر اصلی سطح شهر و کوچه ها با تمام توان و تلاش و همت مجموعه شهرداری و همکاری اعضای شورای اسلامی آغاز شد و خدا را شکر توانستیم، با وحدت، اتحاد و همدلی بسیاری از پروژه های عمرانی را کلید زده و طی یکسال گذشته اتفاقات خوبی را در زمینه آسفالت کوچه و معابر رخ داده است.
وی افزود: به منظور مناسب سازی سطح خیابان ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است .
شهردار شهر دابودشت گفت: با توجه به وسعت زیاد معابر سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و روکش طبق اولویت بندی تا پایان فصل عمرانی انجام خواهد پذیرفت .
شکری با اشاره به اینکه تامین رضایت و رفع مشکلات شهروندان در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد، بیان داشت: این شهرداری در سال گذشته پیوسته و بدون توقف پروژه‌های مختلفی را جهت اجرا در نقاط مختلف شهر با اولویت نقاط کمتر برخوردار در دست اقدام داشته که در این میان به اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت‌ریزی و ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در معابر و شریان‌های اصلی شهر به شکل ویژه‌ای توجه کرده است.
این مسئول، ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت معابر سطح شهر را یکی از معیارهای حائز اهمیت در ارزیابی عملکرد شهرداری برشمرد و اظهار داشت: ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر و خیابانهای اصلی و فرعی شهرها به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری ها محسوب می شود که با ارتقا و ساماندهی در این زمینه به عنوان یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر و اساسی شهر می توان در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان اقدام کرد.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل با بیان اینکه عملیات روکش کوچه ها و معابر شهری در روزهای آینده با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت، تصریح کرد: شهرداری در سال جاری اقدام به خرید حجم ( 92 )تن قیر و با اعتباری بالغ بر (5/3) میلیارد تومان نسبت به اجرای پروژه آسفالت نموده است که در این راستا کوچه های ( بوستان 1،1/1، 3، 12، 18، 27) که عملیات حفاری در آنها به پایان رسیده است، در اولویت روکش و لکه‌گیری آسفالت قرار داشته و عملیات آسفالت در این خیابان‌ها انجام شده است .
شکری ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه حوزه معاونت فنی و عمران


منطقه در راستای رفاه و تسهیل در عبور و مرور شهروندان تلاش کرده اند؛ افزود: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العمل های تعیین شده در طول سال اجرا شد. خاطرنشان کرد: آسفالت خیابانها و کوچه ها به دنبال فرسودگی و حفاری گسترده و انجام عملیات عمرانی در چند سال گذشته این معابر وضعیت آسفالت این مناطق نامطلوب شده بود و تردد در این کوچه ها و خیابان به سختی انجام می شد لذا شهرداری تمام تلاش خود را به زیرسازی و روکش مجدد آسفالت این منطقه کرده است.
وی با تأکید بر اینکه خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویتهای اجرای این طرح است، گفت: با توجه به نیازمندی و مراجعات مکرر شهروندان نسبت به رفع نواقص معابر محل تردد، با بهره گیری از تمام ظرفیت های واحد عمران و همچنین تلاش پیمانکار مورد نظر امیدواریم موجبات رضایتمندی شهروندان محترم را به دست آوریم
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل اظهار داشت: در ( 6 ماه اول سالجاری ) بیش از 14 هزار مترمربع کوچه و معابر شهر دابودشت شهرستان آمل با اعتباری بالغ بر 9۰ میلیارد ریال آسفالت و تقدیم مردم خوب شهر دابودشت شده است که اتفاق بزرگی در زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر شهر است.

شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل افزود: این میزان آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی برای آسفالت، روکش و لکه گیری آسفالت استفاده شده است.
شکری بیان کرد: هم اکنون شهرداری دابودشت با چندین گروه بر اساس اولویت بندی در سطح معابر در حال انجام آسفالت است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این شهرداری در راستای تداوم سیاست های عمرانی و در جهت خدمت رسانی به شهروندان گرامی با هدف بهسازی معابر و بهبود عبور و مرور شهری، تمام توان خود را به کار گرفته است؛ گفت: طی یک ماه اخیر زیرسازی و آسفالت ضلع جنوبی خیابان امام رضا(ع) محور آمل به بابل، از پمپ بنزین مهدویان تا کاشی و سرامیک فروشی پرسپولیس شهر دابودشت به مساحت 3500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال آسفالت شده است.
وی با بیان اینکه عملیات زیرسازی و آسفالت ضلع شمالی خیابان امام رضا(ع) محور بابل به آمل روبروی پمپ بنزین مهدویان انجام شده است؛ افزود: حدود 11 هزار متر مربع مساحت کلی آسفالت هاست که با اعتبار 30 میلیارد ریال می باشد.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل با تقدیر از تعامل سازنده شهروندان با شهرداری و همه عزیزانی که در این مدت با سعه صدر ما را در اجرای پروژه ها یاری می نمایند خاطرنشان کرد: آسفالت معابر و کوچه ها مشکل عبور و مرور شهروندان در سطح شهر را برطرف می کند و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی می کوشد تا در آینده ای نزدیک با آسفالت این مناطق جهش بزرگی در حوزه آسفالت معابر به وجود بیاید.
شکری تاکید کرد: روند اجرای فعالیت های عمرانی شهر با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری در راستای تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت مندی شهروندان است و با نظر مثبت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و در صورت تامین اعتبار این اقدامات ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در مجموعه مدیریتی شهر همواره تلاش می کنیم تا در جهت ایجاد شهری زیبا و درخور شهروندان در تمام حوزه ها ورود پیدا کرده که البته ایجاد معابری استاندارد و ایمن و بدون مشکل حق اصلی شهروندان است و انشاالله تا پایان سال جاری سعی خواهیم کرد با توجه به اعتبارات و بضاعت شهرداری عملیات آسفالت تا جایی که امکان دارد انجام شود.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل تصریح کرد: با وجود مشکلات گوناگون در زمینه آسفالت معابر شهری از جمله فعالیت های نیمه کاره ادارت خدمات رسان و حفاری های مکرر در سطح شهر، عملیات بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر با هزینه 90 میلیارد ریالی در خیابانهایی نظیر ضلع جنوبی خیابان امام رضا(ع) محور آمل به بابل، از پمپ بنزین مهدویان تا کاشی و سرامیک فروشی پرسپولیس شهر دابودشت و عملیات زیرسازی و آسفالت ضلع شمالی خیابان امام رضا(ع) محور بابل به آمل روبروی پمپ بنزین مهدویان از جمله اهم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در این زمینه بود.
شکری در ادامه به اجرای عملیات پیاده روسازی در سطح شهر اشاره و توجه به بهسازی پیاده روها را مهم برشمرد و افزود: امروزه ساماندهی و بهسازی فضاهای شهری به ویژه پیاده روها به عنوان جزء اصلی و لاینفک شبکه معابر شهری یکی از مباحث اساسی است که در ابعاد مختلف زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته ای دارد زیرا پیاده روسازی علاوه بر تأمین آسایش روحی، روانی و امنیت خاطر عابران پیاده، تسهیل و بهبود کیفیت عبور و مرور عابران، در بهره وری و رونق فضای


کسب و کار حاشیه معابر و زیباسازی و تعاملات اجتماعی نیز نقش حائز اهمیتی دارد.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل با بیان اینکه برای جلب رضایت مردم خوب و فهیم شهر دابودشت آماده خدمتگذاری هستیم؛ گفت: در شش ماه گذشته با همراهی اعضای شورا و پرسنل زحمتکش شهرداری توانستیم به یک آرامش و ثبات نسبی برسیم و بدهی های گذشته را تا حدودی پرداخت کنیم و شهرداری را به نقطه ای برسانیم که از لحاظ اقتصادی مشکلی نداشته باشد و در این میان به درآمد پایدار هم رسیده ایم.
شکری تصریح کرد: هیچ پروژه ای در شهر دابودشت نداریم که نیمه تمام رها شده و یا تعطیل شده باشد و در این راه خوشبختانه با همراهی و حمایت همه جانبه شورای شهر بعضی از آنها تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: شورای شهر نیز با هدف جلب رضایت شهروندان در کنار مدیریت شهری با حمایت قاطع از شهردار با همدلی و وحدت همچون گذشته شهر را دوباره به ثبات مدیریت بازخواهد گرداند تا خدمت رسانی تسریع و تسهیل شود.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل تاکید کرد: ثبات مدیریتی و تعامل از اصلی ترین عوامل توسعه و پیشرفت است که خوشبختانه عزم جدی شورای شهر و شهرداری حرکت در مسیر وحدت و رفع موانع و مشکلات است تا آبادانی و توسعه شهری دچار وقفه نشود.
شکری در ادامه با تاکید بر ضرورت بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان ها، گفت: اجرای طرح ها و اقدامات عمرانی مختلف باعث پیشرفت افق آینده شهر و همچنین توسعه و آبادانی شهر می شود.
وی دقت، تلاش و اجرای مثبت در پروژه ها را اولویت های کاری شهرداری دانست و تصریح کرد: علیرغم کمبود منابع درآمدی شهرداری اما پروژه های عمران شهری با قوت و قدرت در حال اجراست و بیشترین سعی ما بر این است تا با اولویت بندی پروژه های نیمه تمام زمینه تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها را به انجام برسانیم.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل فعالیت های عمرانی را در جهت کیفیت بخشی به خدمات رسانی به مردم توصیف نمودند و اظهار داشتند: سرعت و کیفیت اجرای پروژه های عمرانی تسهیل کننده خدمت رسانی به مردم باشد.
شکری با تأکید بر فراگیری اقدامات عمرانی در چارچوب اعتبارات شهری گفت: خوشبختانه با همت، تلاش و همکاری همه همکاران در شهرداری دابودشت و برنامه ریزی و پیگیری مستمر حوزه فنی و اجرایی عملیات زیرسازی، لکه گیری، روکش و آسفالت و خدمات رسانی به شهروندان در این زمینه با هدف رسیدگی به وضعیت معابر شهری و رفع فرسودگی های آسفالت انجام شد که رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.
وی با اشاره به اینکه چشم و امید مردم شهر به شهرداری است، بیان کرد: ما موظفیم برای مردم آرامش ایجاد کنیم و آسفالت مناسب حق قانونی و مطالبه اصلی مردم است.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل بیان داشت: این روزها عملیات آسفالت معابر و خیابانهای شهر به صورت گسترده با هدف ارایه خدمات مطلوب به شهروندان آغاز شده است و طرح راه خدمت، اقدامی بسیار ارزشمند و ماندگار را بر چهره دیار پیشرفت و نوآوری به یادگار خواهد گذاشت و انجام کارها و اقدامات گسترده عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فضای سبز تنها گوشه ای از خدمات است.
شکری خاطرنشان کرد: در این طرح عملیات گسترده آسفالت اساسی و لکه گیری با رعایت اصول فنی و زیرسازی های لازم با کیفیت مطلوب انجام می شود و روان سازی تردد شهروندان، ارتقا کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌ سازی محیط، سیما و منظر شهری در این اقدام مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.
شهردار شهر دابودشت شهرستان آمل گفت: ماندگاری پایین آسفالت و مطالبه عمومی مردم برای حل مشکل آسفالت معابر به یکی از دغدغه‌های عمومی در شهرها تبدیل‌شده است که خوشبختانه چند سالی بوده با راه‌اندازی نهضت آسفالت در دابودشت شاهد خدمتی در شان این شهر هستیم.
وی افزود: نهضت آسفالت در شهر دابودشت ادامه دارد و این کار به‌ عنوان یکی از بهترین خدمات مدیریت شهری به شهروندان و ساکنین شهر دابودشت، در حال حاضر و آینده نقش بزرگی در رضایت مردم از مدیریت شهری خواهد داشت.
شکری در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که به عنوان مدیری که به رضایت‌مندی مردم و تأمین نظرات شهروندان باور دارم، بر اساس خواسته شهروندان عمل کرده‌ام.

نویسنده : طالبی
منبع : روابط عمومی شهرداری دابودشت
مطالب مرتبط با : شهردار دابودشت خبر داد : آسفالت مناسب حق قانونی و مطالبه اصلی مردم است رضایت شهروندان مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است
دیدگاه شما در مورد : شهردار دابودشت خبر داد : آسفالت مناسب حق قانونی و مطالبه اصلی مردم است رضایت شهروندان مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است

 شهردار دابودشت خبر داد : آسفالت مناسب حق قانونی و مطالبه اصلی مردم است  رضایت شهروندان مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است تغییر کد

منشور عفاف و حجاب

اوقات شرعی
امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 16:58:49
اوقات شرعی به افق دابودشت :

اذان صبح : 00:00:00

طلوع خورشید : 00:00:00

اذان ظهر : 00:00:00

غروب خورشید : 00:00:00

اذان مغرب : 00:00:00

نیمه شب شرعی : 00:00:00

مناسبت های ماه

مناسبت های فروردین 1403

 
 

مناسبت‌های فرودین 1403

تاریخ مناسبت‌های ماه
1 فروردین عید نوروز؛ سال 1403 هجری شمسی
2 فروردین عید نوروز – وفات حضرت خدیجه – آغاز عملیات فتح‌المبین [1361 ه.ش] – هجوم ماموران پهلوی به مدرسه فیضیه قم [1342 ه.ش]
3 فروردین عید نوروز – روز جهانی آب
4 فروردین عید نوروز – روز جهانی هواشناسی
7 فروردین ولادت امام حسن مجتبی (ع) [3 ه.ق] – روز اکرام – روز هنرهای نمایشی
10 فروردین شب قدر
11 فروردین ضربت خوردن حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز نهج‌البلاغه
12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران – شب قدر
13 فروردین شهادت حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز طبیعت
14 فروردین شب قدر
15 فروردین روز ذخایر ژنتیکی و زیستی
17 فروردین روز جهانی قدس
18 فروردین روز سلامتی
20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای – روز هنر انقلاب اسلامی – شهادت سید مرتضی آوینی [1372 ه.ش]
21 فروردین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی [1358 ه.ش] – شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی [1378 ه.ش]
22 فروردین عید سعید فطر
23 فروردین تعطیل به مناسبت عید فطر
25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری
29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی