آخرین اخبار

کد خبر : 744 - تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - ساعت: 11:32

چاپ
کلنگ پایگاه اورژانس 115 شهر و بخش دابودشت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ،خیرین و مردم به زمین زده شد.

کلنگ پایگاه اورژانس 115 شهر و بخش دابودشت به زمین زده شد.

کلنگ پایگاه اورژانس 115 شهر و بخش دابودشت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ،خیرین و مردم به زمین زده شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری دابودشت کلنگ پایگاه اورژانس 115 شهر و بخش دابودشت با حضور دکتر حاجی پور نماینده مردم شریف شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان آمل و شهر و بخش دابودشت و خیرین و مردم شهر و بخش دابودشت به زمین زده شد.

کلنگ پایگاه اورژانس 115 شهر و بخش دابودشت به زمین زده شد.

 

کلنگ پایگاه اورژانس 115 شهر و بخش دابودشت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان آمل و شهر و بخش دابودشت و خیرین و مردم شهر و بخش دابودشت به زمین زده شد.

 

       به گرازش روابط عمومی شهرداری دابودشت در روز جمعه 24/10/1400 کلنگ پایگاه اورژانس 115 شهر و بخش دابودشت با حضور دکتر حاجی پور نماینده مردم شریف شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان آمل و شهر و بخش دابودشت و خیرین و مردم شهر و بخش دابودشت به زمین زده شد.

 

در ابتدای این مراسم آقای جواد رمضانی رئیس پایگاه اورژانس 115 شهرستان آمل در خصوص چگونگی روند اختصاص پایگاه و پیگیری های و اقدامات انجام شده در این زمینه توضیحاتی را برای جمع ایراد نمودند.

 

در ادامه دکتر حاجی پور ضمن تشکر از خیرین زمین پایگاه 115 نسبت به جدیت و پیگیری در احداث و راه اندازی پایگاه فوق در کمترین زمان ممکن تأکید نمودند.

 

دراین مراسم محمد امین شکری شهردار دابودشت ضمن تشکر از حضور دکتر حاجی پور و مسئولین و مهمانان مدعو از اهداء کنندگان مکان ساخت پایگاه 115 تقدیر و تشکر نمودند و قول مساعد دادند که انشاء اله در کمترین زمان ممکن در صورت مهیا بودن شرایط احداث پایگاه به پایان می رسد و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

لازم به ذکر است که در این مراسم نماینده مردم شریف شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه دابودشت و دشت سر ،رِئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل ، بخشدار و شهردار دابودشت ، رئیس دادگستری دابودشت ، فرماندهی انتظامی دابودشت ،رئیس اورژانس 115 شهرستان آمل ، معاون محیط زیست استان ، اعضای شورای اسلامی شهر و بخش دابودشت ، خانواده شهداء وخیرین و تنی چند از مردم شهر و بخش دابودشت حضور داشتند.

در پایان خاطر نشان می کند که زمین برای ساخت پایگاه 115 به متراژتقریبی 200متر مربع توسط فرزندان مرحوم حاج رزاق اشرفی در شهر دابودشت ، خیابان دریا اهدا گردید.

نویسنده : طالبی
منبع : روابط عمومی شهرداری دابودشت
دیدگاه شما در مورد : کلنگ پایگاه اورژانس 115 شهر و بخش دابودشت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ،خیرین و مردم به زمین زده شد.

کلنگ پایگاه اورژانس 115 شهر و بخش دابودشت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ،خیرین و مردم به زمین زده شد. تغییر کد

منشور عفاف و حجاب

اوقات شرعی
امروز سه شنبه 29 اسفند 1402 - 13:35:21
اوقات شرعی به افق دابودشت :

اذان صبح : 00:00:00

طلوع خورشید : 00:00:00

اذان ظهر : 00:00:00

غروب خورشید : 00:00:00

اذان مغرب : 00:00:00

نیمه شب شرعی : 00:00:00

مناسبت های ماه

مناسبت های آذر 1402

 
 

۱ آذر آذر جشن

۴ آذر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان[25 November]

۵ آذر روز بسیج مستضعفان

۷ آذر روز نیروی دریایی

۹ آذر جشن آذرگان ،آذر روز

۱۰ آذر روز مجلس

۱۰ آذر روز جهانی ایدز[1 December]

۱۲ آذر روز جهانی معلولان[3 December]

۱۳ آذر روز بیمه

۱۵ آذر روز حسابدار

۱۶ آذر روز دانشجو

۲۰ آذر روز جهانی کوه نوردی[11 December]

۲۵ آذر روز پژوهش

۲۵ آذر شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها[٣ جمادی‌الثانی]

۲۶ آذر روز حمل و نقل

۳۰ آذر جشن شب یلدا