اسلاید شو

کد خبر : 494 - تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - ساعت: 13:21

چاپ

قاسمی شهردار دابودشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران آملی مطرح کرد:

از همه ظرفیت ها از جمله رسانه در توسعه شهر دابودشت استفاده می کنیم روز خبرنگار، روز ملی تعامل با رسانه است.


مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آمل در هفته خبرنگار با میزبانی شهرداری، شورای اسلامی و دفتر امام جمعه دابودشت در تالار ملل برگزار شد.

قاسمی شهردار  دابودشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران آملی مطرح کرد:

 

از همه ظرفیت ها از جمله رسانه در توسعه شهر دابودشت استفاده می کنیم

 روز خبرنگار، روز ملی تعامل با رسانه است.

 

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان  آمل در هفته خبرنگار با میزبانی شهرداری، شورای اسلامی و دفتر امام جمعه دابودشت در تالار ملل برگزار شد. در این مراسم علی قاسمی شهردار دابودشت با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار و هفته خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت: روز خبرنگار در واقع روز ملی تعامل با رسانه است. وی در ادامه به موضوع ضرورت تعامل رسانه و روابط عمومی دستگاههای اجرایی پرداخت و گفت: روابط عمومی دستگاهها و رسانه به دلیل کارکرد و اهدافشان به یکدیگر نیازمند و در سایه تعامل، اثرگذاری و اثربخشی هر یک از آنان در انجام ماموریت و دستیابی به اهداف بیشتر خواهد شد. شهردار دابودشت همچنین افزود کارکرد رسانه اطلاع رسانی، نقد و سرگرمی است. بخشی از این کارکرد متوجه روابط عمومی دستگاههای اجرایی است اما در سطح تخصصی و حرفه ای تر. لذا رسانه به تولیدات روابط عمومی دستگاههای اجرایی نیاز دارد و روابط عمومی هم در تحقق سیاست ها، اهداف و شناساندن فرصت ها به مخاطبان در سطح وسیعتر به رسانه نیاز دارد. وی همچنین اظهار داشت ماهیت رسانه مردم محوراست نه قدرت محور و قطعا رسانه ها در انعکاس و پیگیری مطالبات مردم از دستگهاها و دولت ها نقش حائز اهمیتی دارند. شهردار در ادامه افزود نفوذ و اثر رسانه در بین مردم بسیار قوی است و حتی برخی از کشورهای دنیا مانند قطر با شبکه الجزیره در دنیا شناخته می شوند. قاسمی با اشاره به سونامی شبکه های اجتماعی و طوفان اطلاعات در کشور گفت: رویکرد به شبکه های اجتماعی باید ایجابی باشد و با پذیرش آن در جهت منافع ملی و تحقق حقوق مردم بهره گرفت. وی رسانه های اجتماعی را به دلیل ماهیت آن رسانه مردم خواند و گفت مردم نقش اصلی را در تأمین محتوا و خبر شبکه های اجتماعی دارند. شهردار دابودشت افزود کانال تلگرامی به عنوان یک رسانه اجتماعی 20 میلیون کاربر دارد و همین رسانه امروز در هنگام انتخابات نقش پیشران را بازی می کند و بعضاً رسانه ملی در انعکاس برخی از رویدادها و تحولات اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی از رسانه های اجتماعی عقب می ماند.وی در ادامه گفت رسانه های اجتماعی به دلیل سهل الوصول بودن ، مقرون به صرفه بودن، سرعت اطلاع رسانی، فقدان دروازه بانی، فراگیری و ... با استقبال مردم روبرو است. شهردار دابودشت گفت در این شرایط دستگاههای فرهنگی، آموزشی و تبلیغی ویژه انجمن های مسئول و مرتبط با شبکه های اجتماعی باید به افزایش سواد رسانه ای کمک کنند. قاسمی افزود صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در تشکیل شورای عالی فضای مجازی یک پیام دراد و آن اینست که رویکرد به این سونامی باید ایجابی باشد و اما باید در قبال این سونامی برنامه داشت و از آن فرصت سازی کرد و تهدیدها را رفع و یا به حداقل رساند و در جهت منافع ملی و تحقق و مطالبات به حق مردم استفاد کرد.

وی در ادامه گفت: پیوند روابط عمومی دستگاههای اجرایی و رسانه ،پیوند ناگسستنی و تعامل بین آنان یک ضرورت است . وی در ادامه به نقش رسانه در وفاق و همدلی ملی اشاره کرد و افزود رسانه با این نقش آفرینی می تواند در توسعه کشور سهم بسزایی داشته باشد. شهردار دابودشت همچنین اظهار داشت : شهر دابودشت ، شهری جوان و نیاز به توجه است و ما از هم ظرفیت های انسانی و امکانات مادی در توسعه این شهر و از جمله رسانه بهره می گیریم. وی در ادامه به  حمایت های یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، رسولی فرماندار آمل و نیز از حمایت های معنوی تقی زاده امام جمعه دابو و دشت سر در پیشبرد اهداف و سیاست های شهرداری تقدیر و تشکر کرد. شهردار همچنین گفت در مدت بیش از 2 سال از حضور در شهرداری کارهای عمرانی خوبی به سرانجام رسید و در حال انجام است. وی تصریح کرد در این مدت 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال تکمیل و در دست اجرا است. این در حالیست که کل اعتبار سال جاری شهر دابودشت اعم از جاری و عمرانی 23 میلیارد ریال است .

شایان ذکر است در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان آمل که در تالار ملل برگزار شد امام جمعه دابو و  دشت سر ، شهردار و شورای اسلامی دابودشت، بخشداران دابودشت و دشت سر و مدیران دستگاههای اجرایی و روسای شورای اسلامی دو بخش دابودشت و دشت سر حضور داشتند. در پایان مراسم لوح تقدیر و جوایزی به خبرنگاران اهداء شد.

 


منبع : روابط عمومی شهرداری دابودشت
دیدگاه شما در مورد : از همه ظرفیت ها از جمله رسانه در توسعه شهر دابودشت استفاده می کنیم روز خبرنگار، روز ملی تعامل با رسانه است.

از همه ظرفیت ها از جمله رسانه در توسعه شهر دابودشت استفاده می کنیم                روز خبرنگار، روز ملی تعامل با رسانه است. تغییر کد

منشور عفاف و حجاب

اوقات شرعی
امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 21:50:51
اوقات شرعی به افق دابودشت :

اذان صبح : 00:00:00

طلوع خورشید : 00:00:00

اذان ظهر : 00:00:00

غروب خورشید : 00:00:00

اذان مغرب : 00:00:00

نیمه شب شرعی : 00:00:00

مناسبت های ماه

مناسبت های فروردین 1403

 
 

مناسبت‌های فرودین 1403

تاریخ مناسبت‌های ماه
1 فروردین عید نوروز؛ سال 1403 هجری شمسی
2 فروردین عید نوروز – وفات حضرت خدیجه – آغاز عملیات فتح‌المبین [1361 ه.ش] – هجوم ماموران پهلوی به مدرسه فیضیه قم [1342 ه.ش]
3 فروردین عید نوروز – روز جهانی آب
4 فروردین عید نوروز – روز جهانی هواشناسی
7 فروردین ولادت امام حسن مجتبی (ع) [3 ه.ق] – روز اکرام – روز هنرهای نمایشی
10 فروردین شب قدر
11 فروردین ضربت خوردن حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز نهج‌البلاغه
12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران – شب قدر
13 فروردین شهادت حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز طبیعت
14 فروردین شب قدر
15 فروردین روز ذخایر ژنتیکی و زیستی
17 فروردین روز جهانی قدس
18 فروردین روز سلامتی
20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای – روز هنر انقلاب اسلامی – شهادت سید مرتضی آوینی [1372 ه.ش]
21 فروردین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی [1358 ه.ش] – شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی [1378 ه.ش]
22 فروردین عید سعید فطر
23 فروردین تعطیل به مناسبت عید فطر
25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری
29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی