اخبار

کد خبر : 517 - تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - ساعت: 15:52

چاپ
اولین جلسه محمدرضا مهدوی شهردار دابودشت با اعضا شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری

اولین جلسه محمدرضا مهدوی شهردار دابودشت با اعضا شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری


محمدرضا مهدوی حکم خود را از استاندار مازندران دریافت کرد و بعد از دریافت حکم امروز در تاریخ 14/8/96 در بدو ورود به شهردای با استقبال اعضاء شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری وارد شهرداری دابودشت شد و اولین جلسه خود را با کارکنان برگزار کرد .

اولین جلسه محمدرضا مهدوی شهردار دابودشت با اعضا شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری

محمدرضا مهدوی حکم خود را از استاندار مازندران دریافت کرد و بعد از دریافت حکم امروز در تاریخ 14/8/96 در بدو ورود به شهردای با استقبال اعضاء شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری وارد شهرداری دابودشت شد و اولین جلسه خود را با کارکنان برگزار کرد . در ابتدا جعفر منفرد عضو شورای اسلامی شهر ، ضمن خوشامدگویی و تبریک به مهدوی ، شهردار  گفت : مطمئن هستیم هر کاری که با سختی شروع شود در آن خیری عظیم است و از خداوند بزرگ می خواهیم به مجموعه عوامل شهرداری وتخصیصاً شهردار ، توانمندی عنایت نماید تا پاسخگوی نیازهای مردم باشد .

منفرد در ادامه افزود : ما معتقدیم شهرداری مانند زمین فوتبال است و همه ما بازیکنان این زمین هستیم و اگر در این زمین به همه اعتماد نشود و هر فردی بخواهد به تنهایی کار کند ، تیم به نتیجه نمی رسد . امیدواریم از این پتانسیل موجود به خوبی استفاده شود و همه ما در این چرخش زمین بازی اتحاد داشته باشیم وهمه باید قبول کنیم که در هر جمعی اگر نظم حاکم نباشد هر چه مدیر مقتدر باشد ف مدیر کارایی نخواهد داشت .شهردار نماینده شورا و در واقع نماینده مردم است و احترام همه جانبه و اجرای تصمیماتش برای همکاران مورد امتنان است . امیدواریم با وفاق و همدلی با احترام با مردم و بزرگان شهر مخصوصاٌ مسئولین دلسوز و متعهد ، شهری آباد و سرسبز داشته باشیم .

محمدرضا مهدوی شهردار دابودشت ضمن حسن توجه و اعتماد و حمایت اعضاء شورای اسلامی شهر و تقدیر و تشکر از آنان گفت : بنده هم به نوبه خود عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت اعضای محترم شورای اسلامی شهر دابودشت و شما همکاران عزیز و تقدیر و تشکر ویژه دارم از اعتماد دوستان شورا که بنده را لایق دانستند و سکان هدایت شهرداری را به بنده سپردند و حمایت و صبر و حوصله دوستان در تأئید حکم بنده نیز کمال تشکر را دارم .

مهدوی در ادامه گفت : همه مردم منتظرند تا با آغاز به کار شورای پنجم و شهردار جدید اتفاقات خوبی را در شهر شاهد باشیم و نباید امید مردم را به یأس تبدیل کنیم .

شهردار جدید دابودشت افزود : توسعه همه جانبه شهر دابودشت نیازمند مشارکت همه شهروندان و همراهی پرسنل شهرداری و حمایت همه جانبه اعضای محترم شورای اسلامی شهر می باشد .

درخصوص مهمترین اولویت شهرداری گفت : مهمترین اولویت شهرداری جلب رضایت و اعتماد شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به مردم می باشد .

محمدرضا مهدوی شهردار دابودشت ضمن رعایت نظم اداری توسط کارکنان افزود : از شما کارکنان شهرداری می خواهم که صرفه جویی مالی در امور جاری شهرداری ، احترام به اعضاء شورای اسلامی شهر ، برخورد مناسب و تکریم از ارباب رجوع و انجام امورات ارباب رجوع در اسرع وقت ، نظارت مسئولین واحدها به عملکرد نیروهای زیردست خود را بدرستی انجام دهید .



دیدگاه شما در مورد : اولین جلسه محمدرضا مهدوی شهردار دابودشت با اعضا شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری

اولین جلسه محمدرضا مهدوی شهردار دابودشت با اعضا شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری تغییر کد

منشور عفاف و حجاب

اوقات شرعی
امروز پنج شنبه 09 فروردین 1403 - 17:49:39
اوقات شرعی به افق دابودشت :

اذان صبح : 00:00:00

طلوع خورشید : 00:00:00

اذان ظهر : 00:00:00

غروب خورشید : 00:00:00

اذان مغرب : 00:00:00

نیمه شب شرعی : 00:00:00

مناسبت های ماه

مناسبت های فروردین 1403

 
 

مناسبت‌های فرودین 1403

تاریخ مناسبت‌های ماه
1 فروردین عید نوروز؛ سال 1403 هجری شمسی
2 فروردین عید نوروز – وفات حضرت خدیجه – آغاز عملیات فتح‌المبین [1361 ه.ش] – هجوم ماموران پهلوی به مدرسه فیضیه قم [1342 ه.ش]
3 فروردین عید نوروز – روز جهانی آب
4 فروردین عید نوروز – روز جهانی هواشناسی
7 فروردین ولادت امام حسن مجتبی (ع) [3 ه.ق] – روز اکرام – روز هنرهای نمایشی
10 فروردین شب قدر
11 فروردین ضربت خوردن حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز نهج‌البلاغه
12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران – شب قدر
13 فروردین شهادت حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز طبیعت
14 فروردین شب قدر
15 فروردین روز ذخایر ژنتیکی و زیستی
17 فروردین روز جهانی قدس
18 فروردین روز سلامتی
20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای – روز هنر انقلاب اسلامی – شهادت سید مرتضی آوینی [1372 ه.ش]
21 فروردین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی [1358 ه.ش] – شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی [1378 ه.ش]
22 فروردین عید سعید فطر
23 فروردین تعطیل به مناسبت عید فطر
25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری
29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی