اسلاید شو

کد خبر : 230 - تاریخ انتشار : دوشنبه 08 تیر 1394 - ساعت: 15:17

چاپ
بازدید مهندس ییلاقی مدیر ساخت و توسعه راههای استان مازندران از پروژه خاکبرداری ،زیرسازی و بیس شهرداری دابودشت در خیابان دریا

بازدید مهندس ییلاقی مدیر ساخت و توسعه راههای استان مازندران از پروژه خاکبرداری ،زیرسازی و بیس شهرداری دابودشت در خیابان دریا


مهندس ییلاقی معاون مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر ساخت و توسعه راههای استان مازندران از پروژه خاکبرداری ،زیرسازی و بیس خیابان دریا به فریدونکنار در محدوده شهر دابودشت بازدید کرد.

بازدید مهندس ییلاقی مدیر ساخت و توسعه راههای استان مازندران از پروژه خاکبرداری ،زیرسازی و بیس شهرداری دابودشت در خیابان دریا

مهندس ییلاقی معاون مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر ساخت و توسعه راههای استان مازندران از پروژه خاکبرداری ،زیرسازی و بیس خیابان دریا به فریدونکنار در محدوده شهر دابودشت بازدید کرد.

این دومین بازدید مهندس ییلاقی از این پروژه در مدت 4 ماه گذشته و از زمان حضور قاسمی شهردار در این شهر است.

پروژه های خاکبرداری ،زیرسازی و بیس در دوطرف خیابان دریا ،احداث کانال با جدول پیش ساخته ،احداث دو پل در این خیابان و نیز جابجایی تیرهای برق با اعتباری بالغ بر 14000 میلیون ریال از جمله عملیات عمرانی است که در مدت 4 ماه گذشته توسط قاسمی شهردار در محور دابودشت –فریدونکنار انجام گرفت.

قاسمی شهردار در خصوص انجام این پروژه ها گفت: اعتبار عمرانی شهرداری دابودشت با توجه به بودجه مصوب سال 1394 که حداکثر 800 میلیون تومان تاپایان سال جاری است بسیار کم می باشد اما بنابر ضرورت وباهدف ارتقا ایمنی جاده وکاهش تلفات و نجات جان انسانهاودر پاسخ به مطالبات شهروندان این کارهای مهم در مدت اندک صورت گرفت واکنون شهرداری به پیمانکاران بدهی دارد.

شهردار تصریح کرد: محور دابودشت –فریدونکنار جزو محورهای مواصلاتی استان مازندران است و با تکمیل آن توسط راه و شهرسازی استان در آینده عمده ترددو بارترافیک شهروندان و مسافرین از تهران و جاده هراز برای شهرهای ساحلی ازجمله فریدونکنار ، سرخرود و بابلسر از این مسیر خواهد بودو قطعا این اتفاق مهم برای شهردابودشت هم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

قاسمی شهردار دابودشت از مهندس نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران و مهندس ییلاقی مدیر ساخت و توسعه راههای استان به دلیل بازدیدها و قول مساعد در آسفالت این محور مواصلاتی در محدوده شهرو در آینده نزدیک ،تقدیرو تشکر کرد.

شهردار تصریح کرد: شهرداری با وجود کمبود اعتبار عمرانی کار بسیار بزرگی را در این محور و در محدوده شهردابودشت در مدت 4 ماه انجام دادو اکنون عملیات خاکبرداری ،زیرسازی و بیس و احداث کانال با جدول پیش ساخته به طول 3400متر و احداث دو پل و جابجایی تیر های برق در دوطرف خیابان دریا صورت گرفت و بیش از 95 درصد عملیات تکمیل گردید.و اکنون این محور آماده آسفالت است .

قاسمی همچنین گفت : شهرداری دابودشت و راه و شهرسازی استان مازندران یک تعامل مثبت و سازنده را دریکی از محور های اصلی استان مازندران رقم زدند و قطعا با آسفالت این محور در آینده نزدیک از سوی مدیریت ساخت و توسعه راه های استان مازندران شهروندان و مسافرین از اقصی نقاط کشور از ثمرات آن بهره مند خواهند شد.

شهردار دابودشت گفت: به چیزی غیر از خدمت و کار و تلاش برای مردم شهردابودشت فکر نمیکنم ،واز همه ظرفیت ها برای توسعه این شهر بهره خواهم گرفت. قاسمی همچنین از فرماندار و نماینده مجلس و معاونت فرمانداری تشکر کردو تصریح کرد: انتظار است بودجه کافی از محل تملک سال جاری بدلیل حجم عملیات عمرانی شهرداری از آغاز سال 94 تاکنون ،به این شهرداری تخصیص یابد.

 

 


منبع : روابط عمومی شهرداری دابودشت
دیدگاه شما در مورد : بازدید مهندس ییلاقی مدیر ساخت و توسعه راههای استان مازندران از پروژه خاکبرداری ،زیرسازی و بیس شهرداری دابودشت در خیابان دریا

بازدید مهندس ییلاقی مدیر ساخت و توسعه راههای استان مازندران از پروژه خاکبرداری ،زیرسازی و بیس شهرداری دابودشت در خیابان دریا تغییر کد

منشور عفاف و حجاب

اوقات شرعی
امروز جمعه 31 فروردین 1403 - 16:00:48
اوقات شرعی به افق دابودشت :

اذان صبح : 00:00:00

طلوع خورشید : 00:00:00

اذان ظهر : 00:00:00

غروب خورشید : 00:00:00

اذان مغرب : 00:00:00

نیمه شب شرعی : 00:00:00

مناسبت های ماه

مناسبت های فروردین 1403

 
 

مناسبت‌های فرودین 1403

تاریخ مناسبت‌های ماه
1 فروردین عید نوروز؛ سال 1403 هجری شمسی
2 فروردین عید نوروز – وفات حضرت خدیجه – آغاز عملیات فتح‌المبین [1361 ه.ش] – هجوم ماموران پهلوی به مدرسه فیضیه قم [1342 ه.ش]
3 فروردین عید نوروز – روز جهانی آب
4 فروردین عید نوروز – روز جهانی هواشناسی
7 فروردین ولادت امام حسن مجتبی (ع) [3 ه.ق] – روز اکرام – روز هنرهای نمایشی
10 فروردین شب قدر
11 فروردین ضربت خوردن حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز نهج‌البلاغه
12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران – شب قدر
13 فروردین شهادت حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز طبیعت
14 فروردین شب قدر
15 فروردین روز ذخایر ژنتیکی و زیستی
17 فروردین روز جهانی قدس
18 فروردین روز سلامتی
20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای – روز هنر انقلاب اسلامی – شهادت سید مرتضی آوینی [1372 ه.ش]
21 فروردین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی [1358 ه.ش] – شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی [1378 ه.ش]
22 فروردین عید سعید فطر
23 فروردین تعطیل به مناسبت عید فطر
25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری
29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی