اسلاید شو

کد خبر : 132 - تاریخ انتشار : یکشنبه 05 بهمن 1393 - ساعت: 19:07

چاپ
قاسمی شهردار جدید دابودشت در مراسم معارفه مطرح کرد: گفتمان مادر مدیریت شهری ،شهروند -همکار است.

قاسمی شهردار جدید دابودشت در مراسم معارفه مطرح کرد: گفتمان مادر مدیریت شهری ،شهروند -همکار است.

قاسمی شهردار جدید دابودشت در مراسم معارفه مطرح کرد: گفتمان مادر مدیریت شهری ،شهروند -همکار است.


مراسم تودیع و معارفه شهردار دابودشت با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران، ائمه جمعه شهرهای آمل و دابو و دشت سر، مدیرکل دفتر امورشهری استانداری مازندران، فرماندار ویژه آمل، بخشداران، مدیران شهری و مردم فهیم شهر دابودشت برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه شهردار دابودشت با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران، ائمه جمعه شهرهای آمل و دابو و دشت سر، مدیرکل دفتر امورشهری استانداری مازندران، فرماندار ویژه آمل، بخشداران، مدیران شهری و مردم فهیم شهر دابودشت برگزار شد.

علی نبیان، معاون عمرانی استانداری مازندران، با بیان این که قاسمی با توجه به سابقه در دو شهرستان محموداباد و فریدونکنار انشاالله با تمام توان و انرژی تلاش خواهند کرد، گفت: باید با کار و پیگیری لازم اهتمام داشته باشیم تا مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به این که مسیر دابودشت راه عبور مسافران حرم امام رضا(ع) است که از این جهت اهمیت دارد، بیان داشت: باید اقدامات خوبی در فضای شهری صورت گرفته که این امر نیازمند همدلی است.

معاون عمرانی استانداری مازندران، تصریح کرد: معماری اسلامی ایرانی باید در شهرها وجود داشته باشد و در دوره چهارم شوراها باید یک اقدام شایسته در شهر دابودشت صورت گیرد که این حضور گسترده مردم مسئولیت شهردار جدید را چندین برابر می کند.

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل با بیان این که کشور ایران بعد از انقلاب اوج گرفته و توانستیم شخصیت خود را بروز دهیم، گفت: همه مدیران در حال زحمت بوده و باید از این فرصت ها برای خدمات ارزشمند به مردم بهره گیری شود.

وی اشاره به این که مسئولیت ها خطیر بوده و ادب و آدابی دارد که باید آن را رعایت کنیم، بیان داشت: باید مراقب تعریف و تمجیدها باشیم تا انسان را از مسیر منحرف نکرده و تلاش کنیم تا سلسله مراتب را در امور اداری رعایت کنیم.

امام جمعه آمل، ادامه داد: مدیری که مسئولیت می پذیرد باید در راستای انجام تکالیف خود گام برداشته تا آبروی نظام اسلامی حفظ شود.

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو و دشت سر ، افزود: آقای قاسمی با توجه به سبقه ارزشی و خدمات شایسته شان در شهرهای متعدد و استان امید داریم تا گام های ارزشمندی را در این شهر بردارند.

وی با بیان این که باید از پتانسیل ها و وحدت و همدلی موجود به بهترین نحو ممکن و در مسیر توسعه و آبادانی شهر بهره گیری شود، گفت: از آن جایی که شهر دابودشت در ادامه راه زائران حرم رضوی قرار دارد باید بستر شهرسازی اسلامی را در این شهر آماده کنیم.

امام جمعه دابو و دشت سر، ادامه داد: مردم عزیز و با بصیرتی داریم که باید دست در دست هم داده و ادامه دهنده خوبی برای خون های پاک شهدا باشیم.

غلامحسین شفیع زاده، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل با بیان این که هر کسی مدیریتی می گیرد باید رنج و سختی های آن را تحمل کند، گفت: شهردار جدید فردی انقلابی و دوست داشتنی است که امیدداریم در این مسئولیت موفق باشند.

وی با تاکید بر این که باید از پتانسیل نیروهای استانی و شهرستانی استفاده شایسته ای صورت گیرد، بیان داشت: وحدت و همدلی خوبی در شهرستان آمل وجود دارد که باید از آن بهره گیری گرانقدری در مسیر توسعه و آبادانی شود.

علی قاسمی، شهردار جدید دابودشت با بیان این که باید همدیگر را کمک کنیم تا کارهای ارزنده ای در شهر صورت گیرد، گفت: اعضای شورای شهر دابودشت افرادی مصمم ، با اراده و عاشق خدمت به مردم هستند که باید از این فرصت استفاده ارزنده ای داشته باشیم.

وی، افزود: باید از مشارکت مردمی استفاده کرده و ما نیز در مدیریت شهری می توانیم گفتمان تعریف کرده و آن گفتمان شهروند -همکار است.در این گفتمان شهروند و شهرداری در کنار هم معنی پیدا میکنندو رابطه دوسویه است و همه نسبت به سرنوشت شهر مسئول و پاسخگوهستند.

قاسمی با بیان این که اگر می خواهیم شهر خوبی داشته باشیم باید همه شهروندان را پای کار آورده واز ظرفیت آنها در مدیریت شهری استفاده کنیم ،وی گفت: پیوند شهرداری و شورای شهر ناگسستنی است و در کنار هم معنا و مفهوم پیدامیکنند .و با تعامل می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

شهردار دابودشت با تاکید بر این که دغدغه معماری اسلامی باید وجود داشته و نقشه راه برای ساخت ساختمان ها داشته باشیم، افزود: باید در این امر مشارکتو همکاری اصناف و صاحبان حرفه هاو انبوه سازان و شهروندان را داشته و تلاش داریم تا امنیت روانی را برای سرمایه گذاران در حوزه سرمایه گذاری فراهم کنیم.

وی، تصریح کرد: باید از رسانه ها به عنوان یک فرصت استفاده کنیم که در این راستا از رسانه ها انتظار داریم تا مروج اخلاق بوده و ما را در خدمت رسانی به مردم کمک کنند.

حسن یحیی پور، شهردار سابق دابودشت با بیان این که مدت 74 ماه در خدمت مردم شریف دابودشت حضور داشتم، گفت: در این مدت بودجه را از 100 میلیون تومان به 3 میلیارد تومان رساندیم که تخصیص بودجه دولتی در سال هم به 1 میلیارد تومان رسیده است.

و با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران و مردم ، بیان داشت: امروز سی ان جی به مالکیت شهرداری داشته و در سیمای شهری تغییرات خوب و زیبایی صورت گرفته است.

جعفرمنفرد، عضو شورای اسلامی شهر دابودشت نیز با بیان این که مردم دابودشت مردمی اصیل و با سابقه ای درخشان هستند که باید خدمات ارزشمندی برای این مردم انجام شود ، گفت: در شرایط حساس کلید شهر خود را به دست با کفایت آقای قاسمی سپرده تا در دوران خدمت ضمن رعایت حقوق همه جانبه مردم و تعامل با مدیران منطقه ای و استانی خدمت شایسته ای صورت دهند.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات حسن یحیی پور، شهردار سابق دابودشت و محمدامین شکری ، سرپرست شهرداری دابودشت قدردانی شده و علی قاسمی به عنوان سومین شهردار دابودشت معرفی شد.

نویسنده : کیانی
منبع : روابط عمومی شهرداری دابودشت
مطالب مرتبط با : قاسمی شهردار جدید دابودشت در مراسم معارفه مطرح کرد: گفتمان مادر مدیریت شهری ،شهروند -همکار است.
دیدگاه شما در مورد : قاسمی شهردار جدید دابودشت در مراسم معارفه مطرح کرد: گفتمان مادر مدیریت شهری ،شهروند -همکار است.

قاسمی شهردار جدید دابودشت در مراسم معارفه مطرح کرد: گفتمان مادر مدیریت شهری ،شهروند -همکار است. تغییر کد

منشور عفاف و حجاب

اوقات شرعی
امروز جمعه 31 فروردین 1403 - 11:33:05
اوقات شرعی به افق دابودشت :

اذان صبح : 00:00:00

طلوع خورشید : 00:00:00

اذان ظهر : 00:00:00

غروب خورشید : 00:00:00

اذان مغرب : 00:00:00

نیمه شب شرعی : 00:00:00

مناسبت های ماه

مناسبت های فروردین 1403

 
 

مناسبت‌های فرودین 1403

تاریخ مناسبت‌های ماه
1 فروردین عید نوروز؛ سال 1403 هجری شمسی
2 فروردین عید نوروز – وفات حضرت خدیجه – آغاز عملیات فتح‌المبین [1361 ه.ش] – هجوم ماموران پهلوی به مدرسه فیضیه قم [1342 ه.ش]
3 فروردین عید نوروز – روز جهانی آب
4 فروردین عید نوروز – روز جهانی هواشناسی
7 فروردین ولادت امام حسن مجتبی (ع) [3 ه.ق] – روز اکرام – روز هنرهای نمایشی
10 فروردین شب قدر
11 فروردین ضربت خوردن حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز نهج‌البلاغه
12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران – شب قدر
13 فروردین شهادت حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز طبیعت
14 فروردین شب قدر
15 فروردین روز ذخایر ژنتیکی و زیستی
17 فروردین روز جهانی قدس
18 فروردین روز سلامتی
20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای – روز هنر انقلاب اسلامی – شهادت سید مرتضی آوینی [1372 ه.ش]
21 فروردین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی [1358 ه.ش] – شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی [1378 ه.ش]
22 فروردین عید سعید فطر
23 فروردین تعطیل به مناسبت عید فطر
25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری
29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی