اسلاید شو

کد خبر : 125 - تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1393 - ساعت: 17:30

چاپ
سرپرست شهرداری دابودشت درگفتگو با کمال نیوز خبرداد:    افتتاح دو پروژه شهری همزمان با ایام الله دهه فجر

افتتاح دو پروژه شهری همزمان با ایام الله دهه فجر

سرپرست شهرداری دابودشت درگفتگو با کمال نیوز خبرداد: افتتاح دو پروژه شهری همزمان با ایام الله دهه فجر


محمد امین شکری، سرپرست شهرداری دابودشت درگفتگو با کمال نیوز با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلادبا سعادت پیامبر اسلام وامام جعفر صادق (ع) گفت: شهرداری دابودشت به برکت وحدت وهمدلی که بین اعضای شورای اسلامی شهر ، امام جمعه ، بخشدار ودیگر مسئولین وجوددارد شاهد اجرای پروژه های عمرانی درراه رسیدن به اهدافمان که همان داشتن شهری آباد است می باشد.

محمد امین شکری، سرپرست شهرداری دابودشت درگفتگو با کمال نیوز با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلادبا سعادت پیامبر اسلام وامام جعفر صادق (ع) گفت: شهرداری دابودشت به برکت وحدت وهمدلی که بین اعضای شورای اسلامی شهر ، امام جمعه ، بخشدار ودیگر مسئولین وجوددارد شاهد اجرای پروژه های عمرانی درراه رسیدن به اهدافمان که همان داشتن شهری آباد است می باشد.

 سرپرست شهرداری دابودشت با بیان اینکه امروز اگر عمران وآبادانی دراین شهر دیده می شود به همت وتلاش پرسنل سخت کوش شهرداری صورت گرفته ویا درحال انجام می باشد افزود: سازمان دادن هر فعالیت شهری بدون مشارکت مردم در هر جای دنیا به شکست منجر می شود و روشن است که طرح های توسعه شهری باید تطابق لازم را با نیازهای جامعه داشته باشند و آنها را منعکس کنند.

شکری با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اضافه کرد: رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی با درایت وتدبیر واشرافی که بر مسائل داخلی وجهانی دارند سال ۹۳ را سال اقتصاد وفرهنگ نام نهادند تا  عزم ملی ومدیریت جهادی مسئولان راهبرد اصلی کشورباشد و باعث شکوفایی اقتصادی وتعالی فرهنگی کشور شود.

وی یادآورشد: مردم ولایتمدار ، انقلابی و نجیب شهر دابودشت شایسته بهترین خدمات هستند و با وجود برخی کمبودها و نارسایی ها ، همواره در خط نظام و انقلاب حرکت کرده و حمایت وپشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.

سرپرست شهرداری دابودشت با اشاره به اینکه دردهه فجر امسال دوپروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال افتتاح وبه بهره برداری می رسد خاطر نشان کرد: یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهر داشتن پارک برای پرکردن اوقات فراغت بود که خوشبختانه با همت وتلاش اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار سابق این پارک دررزمینی بمساحت 2500 متر مربع با دارابودن امکاناتی ازقبیل لوازم بازی کودکان ، چراغ پارکی ، نیمکت های فلزی ، ست ورزشی کامل ، سرویس بهداشتی واتاق نگهبانی می باشد که همزمان با دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شکری با اشاره به اینکه شهر دابودشت درورودی شهرهای آمل وفریدونکنار قراردارد گفت: خوشبختانه این شهر در مسیر جاده ترانزیتی آمل به بابل قراردارد وبرای سهولت دسترسی رانندگان ومسافران به CNG جایگاهی به همین منظور با کمک مسئولین استانی وشهرستانی درزمینی بمساحت 1000 متر مربع وبا هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال آماده شده که همزمان با دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری دابودشت ادامه داد: این جایگاه دارای 4 عدد نازل با 2عدد دیسپنسر بصورت شبانه روزی در3 شیفت کاری به 500 دستگاه می تواند خدمت رسانی کند.

وی گفت: اميد است با افتتاح اين پروژه‌ها بتوانيم در رفع مشكلات مردم تلاش كرده و آرامش و توسعه خوبی را در منطقه فراهم كنيم

شکری به اجرای پروژه های دردست اجرا تاکید کرد و افزود: خوشبختانه تمام اعضای شورای اسلامی شهر براین واقف هستند که مردم این شهر نیازمند خدمات بیشتری هستند و پروژه هایی از قبیل خاکبرداری ، زیرسازی وآسفالت خیابان دریا بطول 800 متر وعرض 18 متر با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان ، احداث کانال با جدول پیش ساخته خیابان دریا بطول 800 متر با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان ، احداث بلوار کندرو خیابان آمل به بابل بطول 1600 متر با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان ، قطع گاردیل واجرای بلوار وسط خیابان آمل به بابل بطول 1500 متر با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان ، اجرای بلوار خیابان سعدی بطول 400 متر بااعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان ، اجرای رمپ ورود وخروج جایگاه CNG شهرداری بمساحت 3000 متر مربع با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان که شامل خاکبرداری ، زیرسازی و آسفالت می باشد در دست اقدام قرار دارد.

وی درپایان تاکید کرد: امیدواریم با وحدت رویه ، آهنگ توسعه شهر دابودشت را با همراهی مسئولان ارشد استانی ،شهرستانی ومشارکت مردم در پیش گیریم و گامی در جهت بهبود خدمات مطلوبتر به مردم این دیار داشته باشیم.

نویسنده : کیانی
منبع : روابط عمومی شهرداری دابودشت
برای این پست 1 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • سه شنبه 16 دی 1393 - 10:58 آشنا

    به امید شهرستان شدن دابودشت عزیز

    پاسخ به نظر
    + 0 - 0
دیدگاه شما در مورد : سرپرست شهرداری دابودشت درگفتگو با کمال نیوز خبرداد: افتتاح دو پروژه شهری همزمان با ایام الله دهه فجر

سرپرست شهرداری دابودشت درگفتگو با کمال نیوز خبرداد:    افتتاح دو پروژه شهری همزمان با ایام الله دهه فجر تغییر کد

منشور عفاف و حجاب

اوقات شرعی
امروز جمعه 10 فروردین 1403 - 15:17:34
اوقات شرعی به افق دابودشت :

اذان صبح : 00:00:00

طلوع خورشید : 00:00:00

اذان ظهر : 00:00:00

غروب خورشید : 00:00:00

اذان مغرب : 00:00:00

نیمه شب شرعی : 00:00:00

مناسبت های ماه

مناسبت های فروردین 1403

 
 

مناسبت‌های فرودین 1403

تاریخ مناسبت‌های ماه
1 فروردین عید نوروز؛ سال 1403 هجری شمسی
2 فروردین عید نوروز – وفات حضرت خدیجه – آغاز عملیات فتح‌المبین [1361 ه.ش] – هجوم ماموران پهلوی به مدرسه فیضیه قم [1342 ه.ش]
3 فروردین عید نوروز – روز جهانی آب
4 فروردین عید نوروز – روز جهانی هواشناسی
7 فروردین ولادت امام حسن مجتبی (ع) [3 ه.ق] – روز اکرام – روز هنرهای نمایشی
10 فروردین شب قدر
11 فروردین ضربت خوردن حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز نهج‌البلاغه
12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران – شب قدر
13 فروردین شهادت حضرت علی (ع) [40 ه.ق] – روز طبیعت
14 فروردین شب قدر
15 فروردین روز ذخایر ژنتیکی و زیستی
17 فروردین روز جهانی قدس
18 فروردین روز سلامتی
20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای – روز هنر انقلاب اسلامی – شهادت سید مرتضی آوینی [1372 ه.ش]
21 فروردین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی [1358 ه.ش] – شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی [1378 ه.ش]
22 فروردین عید سعید فطر
23 فروردین تعطیل به مناسبت عید فطر
25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری
29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی